Παρασκευή 23 Μαρτίου 2012

ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΙ ΤΟ ΠΛΟΙΟ "THASSOS VI"

Το πλοίο αναχώρησε πριν λίγη ώρα από τον Πειραιά όπου βρισκόταν το τελευταίο διάστημα για επισκευές, μετά από το ατύχημα που είχε στη Θάσο. Το πλοίο αναμένεται στo νησί αύριο και έτσι σε λίγες ημέρες θα επανέλθει στα κανονικά δρομολόγια του.

ΤΟ "ΚΕΡΚΥΡΑ" πρώην "ΘΑΣΟΣ 5" ΣΤΟ ΝΗΣΙ ΤΗΣ ΚΕΡΚΥΡΑΣ




Το πλοίο «ΚΕΡΚΥΡΑ» πρώην «ΘΑΣΟΣ 5» έφτασε σήμερα το πρωί στο λιμάνι της Κέρκυρας. Υστέρα από ένα ταξίδι σχεδόν δυο ημερών από τα ναυπηγεία του Βόλου, το πλοίο έδεσε πριν λίγη ώρα στο λιμάνι του νησιού. Σύμφωνα με τα στοιχεία των δρομολογήσεων, το πλοίο θα ξεκινήσει τα ταξίδια του το ερχόμενο μήνα, όταν θα  τελειώσουν και οι τελευταίες εργασίες.

Aκτοπλοϊκή σύνδεση της Αλεξανδρούπολης με τα νησιά της Σαμοθράκης και της Λήμνου


Ο ΟΛΒ στη διεθνή έκθεση κρουαζιέρας στο Μαϊάμι

Ο Οργανισμός Λιμένος Βόλου συνεχίζει τις προσπάθειες για να αναδειχθεί ο Βόλος, αλλά και η Περιφέρεια Θεσσαλίας σε τουριστικό προορισμό για την κρουαζιέρα, αλλά και γενικότερα για τον θαλάσσιο τουρισμό.
Από πλευράς Ελληνικής Κυβέρνησης την Ελλάδα εκπροσώπησε ο Γενικός Γραμματέας Λιμένων και Λιμενικής Πολιτικής  κ. Θάνος Πάλλης.
Στην αποστολή του Ο.Λ.Β. συμμετείχαν ο Πρόεδρος και ο Διευθύνων Σύμβουλός του κ. Γιάννης Πρίγκος και το μέλος της τεχνικής επιτροπής κρουαζιέρας και αντιπρόσωπος του λιμανιού του Βόλου στην Ένωση Λιμένων Ελλάδας κ. Παναγιώτης Φεύγας.

Κατά την διάρκεια της έκθεσης έγιναν συζητήσεις με εκπροσώπους των ομίλων Royal Caribbean και Carnival, καθώς και της MSC που ενδιαφέρθηκαν να ξεκινήσουν την διαδικασία ένταξης του Βόλου σε μελλοντικά προγράμματα. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τον διευρυμένο προορισμό έδειξαν και οι εταιρείες ΝCL, Holland America, Seabourn και Silversea. Στελέχη των εταιρειών αυτών προσκλήθηκαν να επισκεφτούν τον Βόλο για να αποκτήσουν μεγαλύτερη αντίληψη των δυνατοτήτων που υπάρχουν πέρα από τον πάντοτε ισχυρό πόλο έλξης που είναι τα Μετέωρα

Μετά το τέλος της έκθεσης ο κ. Πρίγκος δήλωσε ιδιαίτερα ικανοποιημένος από την παρουσία του Ο.Λ.Β. και σημείωσε πως η προοπτική της ανάπτυξης της κρουαζιέρας είναι πολύ σημαντική και δεν μπορεί παρά να είναι κοινός στόχος όλων των φορέων της περιοχής και κυρίως του Δήμου Βόλου, του Εμπορικού Επιμελητηρίου και της Περιφέρειας και πρέπει να συνδυαστεί με την ανάπτυξη του αεροδρομίου της Ν. Αγχιάλου.

Πέμπτη 22 Μαρτίου 2012

Προέκταση δρομολογίου Ε/Γ-Ο/Γ ΜΥΤΙΛΗΝΗ Προς Λήμνο

Για εξυπηρέτηση μεταφορικών αναγκών της νήσου Λήμνου εν όψη της εορτής της 25ης Μαρτίου, η εταιρεία μας πραγματοποιεί προέκταση δρομολογίου του πλοίου Ε/Γ-Ο/Γ ΜΥΤΙΛΗΝΗ την Πέμπτη 22/03 προς Λήμνο και επιστροφή Παρασκευή 23/03.
ΠΕΜΠΤΗ: ΠΕΙΡΑΙΑΣ (ΑΝ 19:00)
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ: ΧΙΟΣ (ΑΦ 04:20 ΑΝ 05:00) – ΜΥΤΙΛΗΝΗ (ΑΦ 08:30 ΑΝ 09:30) – ΛΗΜΝΟΣ (ΑΦ 15:10 ΑΝ 16:00) – ΜΥΤΙΛΗΝΗ (ΑΦ 21:40 ΑΝ 23:00)
ΣΑΒΒΑΤΟ: ΧΙΟΣ (ΑΦ 02:30 ΑΝ 03:00) – ΠΕΙΡΑΙΑΣ (ΑΦ 12:20)
Γραφείο Τϋπου NEL Lines

ΝΕΕΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΣΤΗ ΘΑΣΟ.



Καινούργιοι παίκτες στις γραμμές της Θάσου εμφανίστηκαν το τελευταίο διάστημα στα ναυτιλιακά δρώμενα του νησιού. Από ότι φαίνεται από το φθινόπωρο θα πρέπει να υπολογίζουμε συν ένα ακόμη πλοίο και από το νέο έτος ακόμη ένα. Το ερώτημα όλων είναι πόσο θα μείνουν αυτές οι ναυτιλιακές εταιρείες και αν τελικά θα έρθουν! Τώρα μένει να δούμε την αντίδραση των δυο τοπικών ναυτιλιακών εταιρειών, που προς το παρόν ετοιμάζονται για ένα αβέβαιο καλοκαίρι!

Από το καλοκαίρι του 2013 το Aida Aura θα διανυκτερεύει στη Θεσσαλονίκη


Το κρουαζιερόπλοιο Aida Aura της γερμανικής εταιρίας Aida Cruises θα διανυκτερεύει στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης από το καλοκαίρι του 2013, κάτι που θα αυξήσει τα οφέλη για την πόλη.
Πρόκειται για ένα πλοίο δυναμικότητας 1500 επιβατών, με πλήρωμα 600 ατόμων, που το καλοκαίρι του 2011 «έπιασε» τέσσερις φορές στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης, ενώ το καλοκαίρι του 2012 θα «πιάσει» πέντε φορές. Σύμφωνα με τον προγραμματισμό της γερμανικής εταιρίας, η οποία ενημέρωσε την ΟΛΘ ΑΕ, το καλοκαίρι του 2013 το Aida Aura θα διανυκτερεύσει πέντε φορές στη Θεσσαλονίκη, μία τον Ιούνιο και από δύο τον Ιούλιο και τον Αύγουστο.

ΤΟ "THASSOS V" ΤΗΣ ΑΝΕΘ ΣΤΗΝ ΚΕΡΚΥΡΑ.


Το πλοίο «ΘΑΣΟΣ 5» πούλησε πρόσφατα η Ανώνυμη Ναυτιλιακή Εταιρεία Θάσου.
Το πλοίο πουλήθηκε σε εταιρεία της Κερκύρας και αφού μετά από παραμονή ενός μηνός περίπου στα ναυπηγεία του Βόλου, αύριο θα καταπλεύσει στο λιμάνι του νησιού. Το νέο όνομα του πλοίου «ΚΕΡΚΥΡΑ».

Καλοτάξιδο!

Πέμπτη 1 Μαρτίου 2012

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΣΥΜΒΑΝΤΟΣ 30-01-2012

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Την 30η και 31η Ιανουαρίου 2012, όλη η Ελλάδα και το νησί της Θάσου,  επλήγη από ένα πρωτοφανές κύμα κακοκαιρίας με θυελλώδεις βόρειους ανέμους ( 8-9 ΒF) και πολικές θερμοκρασίες .
Τα πλοία της ΑΝΕΘ, σε συνεννόηση με τις Λιμενικές Αρχές,   κινήθηκαν στα όρια των δυνατοτήτων τους για να εξυπηρετήσουν το επιβατικό κοινό και τον εφοδιασμό του νησιού με τ’ απαραίτητα αγαθά.
Δυστυχώς , με ανύπαρκτες λιμενικές υποδομές και κάτω από αυτές τις ακραίες συνθήκες , παρά τις υπεράνθρωπες προσπάθειες των πλοιάρχων και των πληρωμάτων μας , το ατύχημα δεν αποφεύχθηκε.
Την 18.30' ώρα της   30-01-2012 , το πλοίο μας «ΘΑΣΟΣ VI» στην προσπάθειά του  να αγκυροβολήσει και να προσδέσει με ασφάλεια στο κρηπίδωμα του Λιμένα , παρασύρθηκε πλάγια και επικάθησε στον αβαθή αμμώδη βυθό.
Από την στιγμή εκείνη, οργανώθηκε ολόκληρη επιχείρηση με κινητοποίηση έμπειρου ανθρώπινου δυναμικού , πλωτών και χερσαίων μέσων, με πρωταρχικό στόχο την ασφαλή αποβίβαση των 107 επιβατών και των 16 οχημάτων που βρίσκονταν πάνω στο πλοίο.
Με συντονισμένες προσπάθειες κατά την διάρκεια της νύκτας έγινε αποβίβαση  των επιβατών και προώθηση στον προορισμό τους και το πρωί της επόμενης μέρας επιτεύχθηκε η ασφαλής αποκόλληση του πλοίου.
Θεωρούμε υποχρέωσή μας,
α) Να ζητήσουμε συγνώμη από τους επιβάτες του πλοίου μας που ταλαιπωρήθηκαν κατά την εξέλιξη του συμβάντος και
β) Να ευχαριστήσουμε από την καρδιά μας τους πλοιάρχους και τα πληρώματα των πλοίων μας και όλους όσους , εκείνες τις δύσκολές ώρες, συμπαραστάθηκαν στην εταιρεία, για να περιορισθούν στο ελάχιστο οι συνέπειες του ατυχήματος.
Ιδιαίτερα οφείλουμε να αναγνωρίσουμε την σημαντική βοήθεια που προσέφεραν ο πλοιοκτήτης Ιωάννης Μητσόπουλος και οι συμπολίτες μας : Γεώργιος Φιλιππίδης , Κοντογεωργίου Κων/νος , Μιχάλης Ξώγνος , Γεώργιος Πολυμέρου , Ανδρέας Μπουζαλάκος , Άγγελος Κουτράκης και Απόστολος Ελληνας .
Ήδη έχει ληφθεί μέριμνα για την αποκατάσταση των ζημιών στο πλοίο το οποίο θα είναι σύντομα και πάλι στην υπηρεσία των Θασίων .
Τελειώνοντας θέλουμε να επισημάνουμε ότι δεν αρκεί στο νησί να υπάρχουν νέα και πολυτελή πλοία. Το συμβάν κατέδειξε για άλλη μια φορά, την επείγουσα ανάγκη να κατασκευαστούν επιτέλους σύγχρονες και ασφαλείς λιμενικές υποδομές. Αυτές υπάρχουν μεν στα σχέδια από έτος 2003 αλλά η υλοποίησή τους καθυστερεί μέχρι σήμερα αδικαιολόγητα. Τουλάχιστον πρέπει άμεσα , με μέριμνα του νεοσυσταθέντος Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Θάσου, για γίνει εκβάθυνση του λιμένα πορθμείων για να αποφύγουμε επανάληψη τέτοιων φαινομένων .
Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΑΝΕΘ

Στις Σεϋχέλλες το κρουαζιερόπλοιο Costa Allegra!


Το ιταλικό κρουαζιερόπλοιο Costa Allegra, το οποίο ρυμουλκείται από την Τρίτη, έδεσε στο λιμάνι του Μαχέ στις Σεϋχέλλες.

Έναρξη έργου δημιουργίας Μουσείου Ενάλιων Αρχαιοτήτων στην Πολιτιστική Ακτή.

Την Απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου του Ο.Λ.Π. Α.Ε. για την Προκήρυξη Αρχιτεκτονικού Διαγωνισμού για τον Ανασχεδιασμό του παλαιού κτιρίου του SILO σε Μουσείο Ενάλιων Αρχαιοτήτων, παρουσίασε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Οργανισμού κ. Γιώργος Ανωμερίτης μιλώντας στα στελέχη του Ο.Λ.Π. Α.Ε με θέμα την εξέλιξη του Επενδυτικού Προγράμματος Ο.Λ.Π. Α.Ε. 2012-2016.
         Όπως είναι γνωστό, Διυπουργική Επιτροπή είχε εγκρίνει το 2011 τη μετατροπή της Ηετιώνιας Ακτής σε Πολιτιστική Ακτή Πειραιά με διαμορφώσεις όλης της εντός λιμενικής ζώνης έκταση 180 στρ. σε ενιαίο πολιτιστικό πάρκο Μουσείων, περιπάτου, αναψυχής και θεματικών εκδηλώσεων.
        Ήδη (α) έχει συνταχθεί προμελέτη για την ανάπλαση όλης της περιοχής από τον Άγιο Διονύσιο μέχρι τη Λ. Α. Παπανδρέου για μετατροπή της σε ενιαίο πάρκο, (β) εντός του Μαρτίου προκηρύσσεται η μελέτη-κατασκευή του νέου αυτού πάρκου (Δραπετσώνας), (γ) ξεκινάει ο καθαρισμός και η ανάπλαση του παραχωρηθέντος στο ΥΠΠΟ από τον Ο.Λ.Π. Α.Ε. όμορου χώρου με την αρχαιολογική έκταση και (δ) ξεκινάει το έργο ανάπλασης και επισκεψιμότητας του αρχαιολογικού χώρου των Ηετιωνίων Πυλών βάσει Μελετών του ΥΠΠΟ και χρηματοδότησης της Περιφέρειας Αττικής. Παράλληλα έχουν ολοκληρωθεί οι προμελέτες για την ανακατασκευή της Πέτρινης Αποθήκης, στην οποία θα στεγασθεί το Μουσείο Μετανάστευσης και το Ιστορικό Αρχείο του Ο.Λ.Π. Α.Ε., ενώ κατασκευάσθηκε ειδική Πύλη για την επίσκεψη του πλοίου HELLAS LIBERTY.
Όσον αφορά το Μουσείο Ενάλιων Αρχαιοτήτων:
(α) Το ΥΠΠΟΤ με Απόφασή του ενέκρινε το κτηριολογικό πρόγραμμα,
(β) με την ίδια απόφαση ενέκρινε τη Μουσειακή Προμελέτη και
(γ) Ο Ο.Λ.Π. Α.Ε. ανέθεσε στο Ε.Μ.Π. τη σύνταξη οριστικής μελέτης στατικής επάρκειας.       
         Σήμερα ξεκινάει η ουσιαστική εφαρμογή ενός σημαντικού έργου πολιτισμού για τον ευρύτερο Πειραιά. Πρόκειται για τον μεγαλύτερο αρχιτεκτονικό διαγωνισμό μετά το Μουσείο της Ακρόπολης στον χώρο του ΥΠΠΟ.
          Η ανάγκη μετατροπής του υπάρχοντος κτιρίου του SILO σε μουσείο Ενάλιων Αρχαιοτήτων καθώς και της Ανάπλασης του Περιβάλλοντος Χώρου της Ηετιώνιας Ακτής έρχεται να καλύψει ο αρχιτεκτονικός διαγωνισμός για την επιλογή μελετητού για την εκπόνηση της οριστικής μελέτης του ως άνω έργου.
          Το Μουσείο θα είναι μοναδικό τόσο για ελληνικά όσο και για τα διεθνή μουσειακά δεδομένα. Θα είναι πρωτίστως αρχαιολογικό, θα ληφθεί ωστόσο ιδιαίτερη μέριμνα για την ισόρροπη ανάπτυξη μεταξύ αρχαιολογικών ευρημάτων και νέων τεχνολογιών καθώς επίσης και για τον εκπαιδευτικό του ρόλο για το σύνολο των επισκεπτών. Γενικότερα το Μουσείο φιλοδοξεί να αποτελέσει σημείο προορισμού, τόσο των κατοίκων της πόλης του Πειραιά και της Αττικής, αλλά επίσης και δημοφιλή ταξιδιωτικό προορισμό και στάση των επιβατών των κρουαζιερόπλοιων του μεγαλύτερου λιμανιού της χώρας.
           Ο διαγωνισμός για το SILO θα καλύψει ένα μεγάλο κενό στον μουσειακό χάρτη της χώρας  και θα παρουσιάσει στο ευρύ κοινό τμήματα της ναυτικής ιστορίας του εκθέτοντας ένα πλήθος ευρημάτων που σήμερα είτε βρίσκονται διάσπαρτα σε διάφορα μουσεία είτε έχουν αποθηκευτεί στερούμενα δυνατότητας εκθέσεως. Η άμεση γειτνίαση του  SILO με τη θάλασσα και ο ρόλος που έχει παίξει στη ζωή του λιμανιού το καθιστούν ιδανικό χώρο για τη μετατροπή του σε Μουσείο Ενάλιων Αρχαιοτήτων.
        Ο διαγωνισμός για την Ανάπλαση του Περιβάλλοντος Χώρου της Ηετιώνιας Ακτής έχει σαν στόχο να αναβαθμίσει τις υπαίθριες δραστηριότητες των κατοίκων με τη δημιουργία καινοτόμων χώρων και δραστηριοτήτων πολιτισμού και ψυχαγωγίας που λείπουν από το θαλάσσιο μέτωπο της πόλης.
         Το συνολικό ποσό των χρηματικών βραβείων που θα δοθεί είναι 118.000,00€ χωρίς ΦΠΑ. Το ποσό αυτό αφορά στη χορήγηση συνολικά 5 βραβείων. Για το σκοπό αυτό θα συσταθεί επταμελής Κριτική Επιτροπή η οποία θα αναλάβει την διαδικασία αξιολόγησης των διαγωνιζομένων. Η κριτική επιτροπή θα αποτελείται από:

• 1 κριτή «εκ προσωπικοτήτων»
• 2 εκπροσώπους της διοργανώτριας αρχής
• 4 κριτές από τον κατάλογο κριτών της παρ. 3 του άρθρου 12 της Υ.Α.   26804/2011, επιστημονικού αντικειμένου σχετικού με το αντικείμενο του διαγωνισμού.
           Τα κριτήρια αξιολόγησης με βάση τα οποία η Κριτική Επιτροπή θα αξιολογήσει τους διαγωνιζόμενους είναι συνοπτικά:
• Η αρχιτεκτονική σύλληψη του χώρου
• Η χωροθέτηση των λειτουργιών του Μουσείου και του Περιβάλλοντος Χώρου
• Η δυνατότητα υλοποίησης της πρότασης
         Στο διαγωνισμό μπορούν να συμμετέχουν φυσικά ή νομικά πρόσωπα τα οποία κατέχουν  την από Νόμο οριζόμενη άδεια άσκησης επαγγελματικής δραστηριότητας Αρχιτέκτονα στην Ελλάδα ή σε άλλα κράτη προέλευσης και καλύπτουν από πλευράς δυναμικότητας μελετητικού πτυχίου τις σχετικές απαιτήσεις της κείμενης νομοθεσίας. Η συνολική προθεσμία για την ολοκλήρωση του αντικειμένου του αρχιτεκτονικού διαγωνισμού έχει οριστεί σε 5 μήνες (έναρξη διαγωνισμού η 20η Μαρτίου, παράδοση η 20η Σεπτεμβρίου).
        Για το σκοπό αυτό, θα αναρτηθεί τις επόμενες ημέρες στο διαδίκτυο, ειδικός δικτυακός τόπος, μέσω του οποίου θα μπορεί να παρακολουθεί κανείς το σύνολο των απαιτούμενων πληροφοριών.