Παρασκευή 30 Νοεμβρίου 2012

ΚΟΣΜΟΣ: ΑΤΥΧΗΜΑ ΜΕ ΓΕΡΑΝΟ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΤΗΣ ΒΑΛΕΝΘΙΑ


Ένας πλωτός γερανός κατέρρευσε στο λιμάνι της Βαλένθια την Δευτέρα (26/11) κατα την διάρκεια φόρτωσης εμπορευμάτων σε πλοίο.

ΝΕΑ: ΓΙΑ ΕΠΙΣΚΕΥΕΣ ΤΟ «THASSOS II»

Στο λιμάνι του Πρίνου βρίσκεται τις τελευταίες ημέρες το πλοίο της ΑΝΕΘ «ΘΑΣΟΣ ΙΙ» για τις ετήσιες  εργασίες συντήρησης του. Σχετικός προγραμματισμός εργασιών έχει γίνει και απο τις δύο εταιρείες για να μπορέσει να υπάρξει ο απαραίτητος χρόνος ακινησίας όλων των πλοίων του νησιού και να μην παρουσιαστούν προβλήματα στην εκτέλεση των δρομολογίων. Απο την πλευρά της THASSOS FERRIES πρώτο θα σταματήσει εκτός απροόπτου στα μέσα Δεκεμβρίου το πλοίο «ΠΑΝΑΓΙΑ ΘΑΣΟΥ», αρχικά στον Πρίνο όπου και εδρεύει και αμέσως μετά θα μεταβεί σε ναυπηγείο.         

Πέμπτη 29 Νοεμβρίου 2012

ΝΕΑ: ΡΑΓΔΑΙΑ ΑΥΞΗΣΗ ΤΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΜΕΓΕΘΩΝ ΤΗΣ ΟΛΘ ΑΕ

Με αύξηση κύκλου εργασιών κατά 7,73% και έκρηξη στην κερδοφορία κατά 75,58% «έκλεισε» το εννεάμηνο του 2012 για την ΟΛΘ ΑΕ. Τα στοιχεία καταδεικνύουν ότι παρά την εκτεταμένη οικονομική κρίση και την πολυετή ύφεση το λιμάνι της Θεσσαλονίκης παραμένει παραγωγικό και αυξάνει τα μεγέθη του.
Η οικονομική εικόνα της ΟΛΘ ΑΕ καταγράφεται στις λογιστικές καταστάσεις της ΟΛΘ ΑΕ για την περίοδο Ιανουάριος – Σεπτέμβριος 2012 ως ακολούθως:
* Τα κέρδη μετά από φόρους ανήλθαν στο ποσό των 14.679.008 ευρώ, έναντι των 8.360.289 ευρώ του εννιαμήνου του 2011.  Εμφανίζονται δηλαδή αυξημένα κατά 6.318.719 ευρώ και σε ποσοστό 75,58%.
* Τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν στο ποσό των 18.500.099 ευρώ έναντι των 10.618.659 ευρώ του εννεαμήνου του 2011, κάτι που σημαίνει ότι είναι αυξημένα κατά 7.881.440 ευρώ ή ποσοστό 74,22%.
* Τα μικτά κέρδη διαμορφώθηκαν στα 17.219.338 ευρώ, έναντι των 10.711.028 ευρώ του εννεαμήνου του 2011. Είναι δηλαδή αυξημένα κατά 60,76% ή κατά 6.508.309 ευρώ.
* Ο κύκλος εργασιών αυξήθηκε κατά 7,73% (39.972.542 ευρώ έναντι 37.103.401 ευρώ της αντίστοιχης περιόδου του 2011), κάτι που οφείλεται κυρίως στην αύξηση  της διακίνησης στο χύδην φορτίο κατά 41,14%, κάτι που είχε ως αποτέλεσμα οι πωλήσεις του Συμβατικού Λιμένα να αυξηθούν κατά 16,30%.   Η διακίνηση των κοντέινερς σε TEUs παρουσίασε οριακή αύξηση 1,02% ενώ οι πωλήσεις του Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων παρουσίασαν μείωση 2,68%, κυρίως λόγω μείωσης των εσόδων από αποθήκευτρα. Τα έσοδα προσόρμισης και παραβολής, καθώς και τα έσοδα από παροχές   εμφανίζουν αύξηση κατά 9,26% και 47,25% αντίστοιχα, ενώ τα έσοδα από τα πάρκινγκ παρουσιάζουν μείωση κατά 17,56%.
* Τα λοιπά έσοδα αυτής της περιόδου μαζί με τα έσοδα τόκων της ανέρχονται σε 4.855.940,26 ευρώ, έναντι των 3.759.561,10 ευρώ του εννεαμήνου του 2011, εμφανίζονται δηλαδή αυξημένα κατά 29,16%.
* Τα συνολικά έξοδα  κατά την ίδια περίοδο έφθασαν στο ποσό των 26.328.383 ευρώ, έναντι 30.244.314 ευρώ της αντίστοιχης περσινής περιόδου. Είναι δηλαδή μειωμένα 3.915.931 ευρώ ή ποσοστό  -12,95%, κυρίως λόγω μείωσης των αμοιβών τακτικού και λιμενεργατικού προσωπικού κατά 3.673.894 ευρώ, ποσοστό - 24,47% έναντι του περσινού εννεαμήνου. 
Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΟΛΘ ΑΕ Στέλιος Αγγελούδης σχολίασε ως ακολούθως τα αποτελέσματα: «Η διοίκηση και οι εργαζόμενοι στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης συνεχίζουν αφοσιωμένοι στην εξυπηρέτηση του διαμετακομιστικού εμπορίου της ευρύτερης περιοχής. Σε δύσκολες εποχές κατά τις οποίες οι οικονομικές δραστηριότητες επηρεάζονται και πλήττονται σοβαρά η ΟΛΘ φαίνεται ότι προς ώρας βρίσκει τις κατάλληλες λύσεις και απαντήσεις στα προβλήματα και τα ερωτήματα των καιρών, ώστε να παραμένει στην πρώτη γραμμή των εξελίξεων». 

ΝΕΑ: ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΙΚΟ ΣΤΗ ΘΑΣΟ (ΠΡΙΝΟΣ – ΚΑΒΑΛΑ)

Λόγω ισχυρών ανέμων που πνέουν στην περιοχή της Θάσου, δεν πραγματοποιούνται δρομολόγια στη γραμμή Πρίνος – Καβάλα. Η γραμμή Λιμένας – Κεραμωτή δεν έχει κλείσει έως αυτή την ώρα. Στη Λήμνο παραμένει και το πλοίο «ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ» λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών.

Τετάρτη 28 Νοεμβρίου 2012

ΝΕΑ: ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Η διακίνηση φορτίων από το συμβατικό λιμάνι της Θεσσαλονίκης θα ξεπεράσει μέχρι το τέλος της χρονιάς το 12%, ενώ θετικό θα είναι και το πρόσημο στη διακίνηση των κοντέινερ.
Όπως δείχνουν τα στοιχεία του εννεαμήνου, παρά την ένταση της οικονομικής κρίσης και της ύφεσης η διακίνηση από τους προβλήτες της ΟΛΘ χύδην ξηρού και γενικού φορτίου αυξήθηκε κατά 13,39%, ενώ αν συμπεριλάβουμε και τα υγρά καύσιμα, το ποσοστό της αύξησης εκτοξεύεται στο 19,4%. Αυτό σημαίνει ότι ο διαμετακομιστικός ρόλος του λιμανιού «άντεξε» τους μήνες Ιούλιο και Αύγουστο, περίοδο που παραδοσιακά καταγράφεται μεγάλη μείωση στην διακίνηση λόγω θέρους.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η αύξηση της κίνησης στα κρηπιδώματα οφείλεται σε μεγάλο ποσοστό στην άνοδο των μεγεθών των τράνζιτ φορτίων κατά 40,75%, από και προς τις περιοχές της νότιας Βαλκανικής. Σε ό,τι αφορά επιμέρους προϊόντα αυξημένη κατά 30,89% είναι η διακίνηση υγρών καυσίμων και συγκεκριμένα οι εξαγωγές έτοιμων προϊόντων πετρελαίου. Αντίθετα, η διακίνηση τσιμέντου μειώθηκε κατά 40%.
Σε ό,τι αφορά το Σταθμό Εμπορευματοκιβωτίων η διακίνηση των κοντέινερ αυξήθηκε στο εννεάμηνο κατά 1,07%, έναντι στασιμότητας που είχε παρατηρηθεί κατά τους πρώτους έξι μήνες του 2012.
Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι κατά την φετινή περίοδο Ιανουαρίου – Σεπτεμβρίου μειώθηκε κατά 9,79% ο αριθμός των πλοίων που κατέπλευσαν στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης, γεγονός που δείχνει ότι τα φορτία διακινήθηκαν με πλοία μεγαλύτερου μεγέθους σε σχέση με την περσινή περίοδο.
Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΟΛΘ ΑΕ Στέλιος Αγγελούδης σχολιάζοντας τα στοιχεία αυτά σημείωσε: «Ο ρόλος του λιμανιού της Θεσσαλονίκης στην ευρύτερη νότια Βαλκανική είναι εξαιρετικά σημαντικός και αυτό αποδεικνύεται περίτρανα σε μια περίοδο κατά την οποία η Ελλάδα βρίσκεται στη δίνη της κρίσης και της ύφεσης. Η Θεσσαλονίκη διατηρεί συγκριτικό πλεονέκτημα λόγω της γεωγραφικής της θέσης, αλλά και λόγω της υψηλής στάθμης των υπηρεσιών που προσφέρει η ΟΛΘ ΑΕ, για τη βελτίωση των οποίων διοίκηση και εργαζόμενοι προσπαθούμε καθημερινά».
ΠΗΓΗ: ΟΛΘ

ΝΕΑ: ΕΠΙΣΗΜΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ZOUROS MCT


Ξεκίνησε πριν λίγες ημέρες την λειτουργία της η νέα επίσημη διαδικτυακή πύλη της εταιρείας ρυμουλκών Θεσσαλονίκης ZOUROS MCT. Παρουσίαση της εταιρείας και των υπηρεσιών της, στοιχεία για τον στόλο και τις συνεργασίες της και ένα πλούσιο φωτογραφικό υλικό ολοκληρώνουν την εικόνα ενός μεγάλου ομίλου επιχειρήσεων.  

Τρίτη 27 Νοεμβρίου 2012

ΝΕΑ: LNG Ε/Γ-Ο/Γ ΠΛΟΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ROLLS-ROYCE & ΤΗΝ LAURO SHIPPING

Η Rolls-Royce υπέγραψε συμφωνία με την Ιταλική ναυτιλιακή εταιρεία Lauro Shipping  για τον σχεδιασμό νέων καινοτόμων πλοίων που θα κινούνται με υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG).
Το NVC 256 θα μεταφέρει επιβάτες και οχήματα και είναι το πιο πρόσφατο σε σχεδιασμό πλοίο από την Rolls-Royce για την σειρά Environship, ενσωματώνοντας μια σειρά από χαρακτηριστικά για τη μείωση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων.

Κυριακή 25 Νοεμβρίου 2012

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΗΜΕΡΑΣ: ΦΟΡΤΩΣΗ ΣΤΟ BULK CARRIER «E R BASEL»

Τόνοι χύδην φορτίου ξεφορτώνονται από φορτηγά αυτοκίνητα στην προβλήτα του λιμανιού και με την βοήθεια των γερανών του ΟΛΘ φορτώνονται στο 32672gt πλοίο «E R BASEL» με σημαία Liberia [LR].


Σάββατο 24 Νοεμβρίου 2012

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΗΜΕΡΑΣ: ΒΡΑΔΥ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Χωρίς πολλά καράβια και χωρίς την φασαρία της ημέρας είναι σήμερα το λιμάνι της Θεσσαλονίκης. Λίγες αναμένετε να είναι αύριο οι αφίξεις, κυρίως σε φορτηγά πλοία.

Τετάρτη 21 Νοεμβρίου 2012

ΝΕΑ: ΠΡΟΣΚΡΟΥΣΗ Ε/Γ-Ο/Γ ΠΛΟΙΟΥ «ΔΩΡΙΕΥΣ»

Προσέκρουσε, απογευματινές ώρες χθες, το Ε/Γ – Ο/Γ «ΔΩΡΙΕΥΣ» N.Π. 12114  με την πλώρη «Β» (αμφίδρομο) στον προβλήτα, κατά την διαδικασία χειρισμών πρόσδεσής του στο λιμάνι της Ηγουμενίτσας. Το ανωτέρω πλοίο εκτελούσε προγραμματισμένο δρομολόγιο από Κέρκυρα για Ηγουμενίτσα με 24 επιβάτες. Από την πρόσκρουση τραυματίστηκε ελαφρά στη μέση 52χρονος μέλος του πληρώματος (ναύτης), ο οποίος μεταφέρθηκε  προληπτικά με ασθενοφόρο όχημα στο τοπικό  Κέντρο Υγείας και στη συνέχεια διεκομίσθη στο Γενικό Νοσοκομείο Φιλιατών από όπου εξήλθε. Από την πρόσκρουση δεν παρατηρήθηκε θαλάσσια ρύπανση και δεν διαπιστώθηκε εισροή υδάτων. Από τη Λιμενική Αρχή Ηγουμενίτσας που διενεργεί την προανάκριση απαγορεύτηκε ο απόπλους του «ΔΩΡΙΕΥΣ» μέχρι προσκόμισης βεβαιωτικού διατήρησης αξιοπλοΐας και κλάσης από τον παρακολουθούντα το πλοίο νηογνώμονα.  (Το κομμάτι της πλώρης κάτω απο τον καταπέλτη υπέστει στρέβλωση και ίσως χρειαστεί να δεξαμενιστεί για την αποκατάσταση της ζημιάς).  

Τρίτη 20 Νοεμβρίου 2012

ΝΕΑ: ΠΛΟΙΑ «NISSOS RODOS» & «ARIADNE» ΣΤΗ SISA SHIPPING LINES


Ξεκίνησαν τα δύο Ελληνικά πλοία «ΝΗΣΟΣ ΡΟΔΟΣ» και «ΑΡΙΑΔΝΗ» τα δρομολόγια στην καινούργια τους γραμμή İskenderun-Haifa (Τουρκία – Ισραήλ) και İskenderun – Damietta (Τουρκία – Αίγυπτος) για λογαριασμό της νέας τους εταιρείας SISA SHIPPING LINES.


Δευτέρα 19 Νοεμβρίου 2012

ΝΕΑ: ΓΙΑ ΕΠΙΣΚΕΥΕΣ ΤΟ «ΑΓΙΑ ΘΕΟΔΩΡΑ»

Ακόμη ένα πλοίο άφησε τις γραμμές τις Κέρκυρας, αυτή τη φορά για επισκευές.  Το πλοίο της KERKYRA LINES «ΑΓΙΑ ΘΕΟΔΩΡΑ» θα βρίσκεται τις επόμενες ημέρες στην περιοχή του Πειραιά για τον δεξαμενισμό του και τις απαραίτητες εργασίες συντήρησης του.

Παρασκευή 16 Νοεμβρίου 2012

ΝΕΑ: ΕΧΑΣΕ ΤΗΝ ΑΓΚΥΡΑ ΤΟΥ ΤΟ «ΣΑΟΣ ΙΙ»

 
Κατά την αναχώρηση του χθές απο το λιμάνι της Αλεξ/πολης το πλοίο «SAOS II» έκοψε την άγκυρα του, λόγω τεχνικού προβλήματος. Περισσότερα στο 2:23’’ του βίντεο.  


ΕΙΚΟΝΕΣ: ΠΛΟΙΟ «ΚΕΡΚΥΡΑ»


Αναχώρηση απο την Ηγουμενίτσα, με πορεία για Παξούς. Με οικονομική ταχύτητα και λίγη κίνηση, το δρομολόγιο θα τελειώσει σε σχεδόν δύο ώρες.   

Τετάρτη 14 Νοεμβρίου 2012

ΝΕΑ: ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΜΕΙΩΜΕΝΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΘΑΣΟΥ

Παρέμβαση για τα μειωμένα δρομολόγια της Θάσου κάνει το Ενιαίο Συνδικάτο Ναυτεργατών Καβάλας με ανακοίνωση του. Η ανακοίνωση αυτη στάλθηκε στο Συμβούλιο Ακτοπλοικών Συγκοινωνιών (ΣΑΣ), το οποίο θα συνεδριάσει στις 24 Νοεμβρίου.   
Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο.

Τρίτη 13 Νοεμβρίου 2012

ΕΙΚΟΝΕΣ: Φ/Γ-Ο/Γ «ΓΡΗΓΟΡΗΣ Μ»

Κατασκευής 1967 και μετασκευής 1990, είναι η «παντόφλα» που οργώνει το βόρειο Ιόνιο και φέρει το όνομα «ΓΡΗΓΟΡΗΣ Μ». Από την Ηγουμενίτσα στην Κέρκυρα και από εκεί στην Λευκίμμη, στην Πάργα και όπου έχει δουλειά και λιμάνι. Με μήκος 57μ, πλάτος 13.55μ, βύθισμα 2,5μ και 740dwt, μεταφέρει κυρίως αδρανή υλικά, άμμο, χαλίκι και κάποιες φορές φορτηγά με καύσιμα. Στην φωτογραφία στο λιμάνι της Λευκίμμης περιμένοντας να φορτώσει.  

Δευτέρα 12 Νοεμβρίου 2012

ΘΕΜΑ: Η ΕΚΔΙΚΗΣΗ ΤΗΣ «ΠΑΝΤΟΦΛΑΣ»

Τα πρώτα πλοία στην Ελλάδα που θα μεταφέρουν ανθρώπους και αυτοκίνητα και έχουν μια κάποια σχετική ασφάλεια είναι πλέον γεγονός. Άλλες φορές κατασκευάζονται σε Ελληνικά καρνάγια και άλλες πάλι φορές έρχονται αγορασμένα από το εξωτερικό παλιά πολεμικά αποβατικά σκάφη, που πήραν μέρος στην απόβαση της Νορμανδίας. Ήταν οι πρώτοι εργάτες των πρώτων πορθμειακών γραμμών της χώρας. Στην Ελλάδα πήραν το όνομα «παντόφλες» (λόγω σχήματος) και ξεκίνησαν αρχικά στη γραμμή Πέραμα – Παλούκια, πήγαν στο Ρίο – Αντίρριο και σιγά σιγά ξεκίνησαν να δραστηριοποιούνται όπου υπήρχε ανάγκη και κυρίως όπου δεν υπήρχε δρόμος. Οι πρώτες κατασκευές ανορθόδοξες, για να φτιαχτεί ένα καράβι έπρεπε να αγοράσεις όλα σχεδόν τα εξαρτήματα του από τα παλαιοπωλεία, τιμόνια, πόρτες, παράθυρα, καθίσματα και αλλά πολλά, που φυσικά προέρχονταν από παλιά κομμένα φορτηγά πλοία. Έτσι η «παντόφλες» άρχισαν να μπαίνουν στην καθημερινότητα των ανθρώπων. Η οικονομία αναπτύχθηκε από αυτά τα πλοία. Αυτά τα σκαριά μετέφεραν στα νησιά τα πρώτα φορτηγά για τις μεγάλες κατασκευές. Αυτά τα σκαριά μετέφεραν μαζικά τους πρώτους τουρίστες και αντικατέστησαν τους ανύπαρκτους τότε δρόμους. Ήταν ένα φθηνό καράβι και σε κατασκευή, αλλά και σε συντήρηση που μπορούσε να πάει παντού. Παραθαλάσσιες περιοχές, νησιά, από τον Βορρά έως το Νότο και από την Ανατολή έως τη Δύση της χωράς αυτά τα πλοία μεταφέρουν κάθε λογής υλικό, όχημα, ανθρώπους, ζώα, είδησης και προπάντων ζωή. Τα χρόνια πέρασαν και οι «παντόφλες» αυξήθηκαν και πλήθηναν και άρχισαν να δίνουν την σειρά τους σε νεότερες «παντόφλες» και αυτές με την σειρά τους στα πρώτα πλοία κλειστού τύπου και στα πρώτα αμφίπλωρα και φτάνουμε στο σήμερα. Το έτος 2012 όπου οι «παντόφλες» είναι πλέον λίγες και τα έξοδα πάρα πολλά για τις εταιρείες και την στιγμή που τα κλειστού τύπου πλοία είναι βάρος για τις ναυτιλιακές, τα πράγματα έχουν αρχίσει να αλλάζουν. Εδώ και καιρό τα μεγάλα φορτηγά οχηματαγωγά πλοία έχουν αρχίσει να πλήττονται από μικρά πλοιάρια που φαινομενικά μπροστά τους δεν πιάνουν μια, αλλά στην πράξη φαίνεται να κερδίζουν την μάχη. Μιλάμε φυσικά για τις «παντόφλες», που μεταφέρουν στην Κρήτη, στις Κυκλάδες και τα Δωδεκάνησα τόνους καύσιμα και άλλα εύφλεκτα υλικά. Στις σημερινές πορθμειακές γραμμές τα μεγάλα και ακριβά πλοία πωλούνται σωρηδόν στο εξωτερικό (και αν τα πάρουν και εκεί). Τα αμφίπλωρα που έγιναν της μόδας και «στούμπωσαν» τις γραμμές άρχισαν να χωλαίνουν. Σκάφη μεγάλα, χωρητικότητας 150 και πλέον αυτοκινήτων και 800 και πλέον επιβατών που δουλεύουν μόνο το καλοκαίρι (δυο μήνες) και το χειμώνα κάθονται και πηγαινοφέρνουν μόνο τα πληρώματα τους τις περισσότερες φορές, έγιναν μη βιώσιμα.  Όταν έχουμε το παράδειγμα της Κέρκυρας που διώχνει τα ακριβά σκαριά και γυρίζει στις παραδοσιακές «παντόφλες» και όλοι γενικά ψάχνουν τρόπους να κρατηθούν, πρέπει να αναρωτηθούμε, μήπως έχουν αρχίσει να αλλάζουνε τα δεδομένα; Μήπως στην Ελλάδα του σήμερα, στην Ελλάδα της οικονομικής κρίσης, που όλα έχουν πάρει την ανηφόρα, μήπως… ήρθε η ώρα της εκδίκησης της «παντόφλας»; Μήπως η παλιά κλασική «παντοφλίτσα» με τα 50 και 60 ι.χ., έρθει ξανά στο προσκήνιο και γίνει για ακόμη μια φορά ο πρωταγωνιστής;

Παρασκευή 9 Νοεμβρίου 2012

ΝΕΑ: ΤΡΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΑΜΦΙΠΛΩΡΑ ΣΤΗ ΤΟΥΡΚΙΑ


Έτοιμα να ξεκινήσουν σε λίγες ημέρες είναι τα τρία νέα αμφίπλωρα που αγοράστηκαν από την Ελλάδα, για λογαριασμό Τουρκικής εταιρείας. Τα πλοία παρουσιάστηκαν στο επιβατηγό κοινό της γειτονικής χώρας και εγκαινιάστηκαν με κάθε επισημότητα.   

Πέμπτη 8 Νοεμβρίου 2012

ΝΕΑ: ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΓΑΜΠΡΟΙ ΚΑΛΟΒΛΕΠΟΥΝ ΤΟ «ΠΑΝΤΟΚΡΑΤΩΡ»


Αρκετοί είναι αυτοί που τις τελευταίες ημέρες επιθεωρούν το κλειστού τύπου πλοίο «ΠΑΝΤΟΚΡΑΤΩΡ» το οποίο εκτελεί δρομολόγια στη γραμμή Ηγουμενίτσα – Κέρκυρα. Σύμφωνα με πληροφορίες αν και είναι κοντά, καμία συμφωνία δεν έχει κλείσει μέχρι αυτή τη στιγμή, οπότε όλα είναι ανοιχτά για το ποιος (και αν) θα το πάρει και σε ποια χώρα θα ταξιδέψει. Σε περίπτωση πώλησης του πλοίου, η αντικατάσταση του από άλλο κρίνεται σχεδόν βέβαιη και θα αναμένουμε τις εξελίξεις των επόμενων ημερών.    

Τρίτη 6 Νοεμβρίου 2012

ΝΕΑ: ΑΠΕΡΓΟΥΝ ΤΑ ΠΟΡΘΜΕΙΑ ΤΗΣ ΘΑΣΟΥ

Κανένα δρομολόγιο δεν θα πραγματοποιηθεί σήμερα Τρίτη και αύριο Τετάρτη (6/7), στα πλαίσια της συμμετοχής των ναυτεργατών των τοπικών γραμμών στη γενική πανελλαδική απεργία που προκήρυξε η ΠΝΟ σε όλες τις κατηγορίες των πλοίων. Τα δρομολόγια θα επανέλθουν στην κανονική εκτέλεση τους από την Πέμπτη 8 Νοεμβρίου. 

Σάββατο 3 Νοεμβρίου 2012

ΑΦΙΞΕΙΣ: ΝΕΑ ΚΑΡΒΑΛΗ «ΦΙΛΙΠΠΟΣ Β’»


MICHALIS K / Greece [GR] / IMO 7707487 / Cargo / 1977 / 1105gt

MICHAIL / Greece [GR] / IMO 7716488 / Cargo / 1978 / 1094gt

IEVOLI SPEED / Italy [IT] / IMO 9160310 / Chemical tanker / 1998 / 5136gt

KOSTAS DIMAKIS / Greece [GR] / IMO 7524017 / Cargo / 1977 / 1155gt

LADY DORIS / Liberia [LR] / IMO 9459955 / Bulk carrier / 2011 / 19814gt

AGIOS GEORGIOS / Greece [GR] / IMO 7708417 / Cargo / 1979 / 1927gt

OCEANIC STAR / Cambodia [KH] / IMO 7818353 / Cargo / 1979 / 5081gt

BERKAY N / Neth.Antilles [AN] / IMO 8324086 / Cargo / 1984 / 2493gt






ΕΝ ΦΕΡΟΥΜΕ ΚΑΜΙΑ ΕΥΘΥΝΗ ΓΙΑ ΤΥΧΟΝ ΛΑΘΗ, ΠΑΡΑΛΕΙΨΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝΑΚΡΙΒΕΙΕΣ).

Πέμπτη 1 Νοεμβρίου 2012

ΝΕΑ: ΝΕΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ & ΕΚΤΑΚΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΑΟΣ

Με απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου και σύμφωνα με το νόμο και το Καταστατικό,
καλούνται οι μέτοχοι της Ανώνυμης Εταιρείας με την Επωνυμία ΣΑΟΣ ΑΝΩΝΥΜΗ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΣΑΜΟΘΡΑΚΗΣ σε Έκτακτη Γενική Συνέλευση την 15η Noεμβρίου 2012, ημέρα Πέμπτη
και ώρα 18:00, στα γραφεία της έδρας της εταιρείας στην Καμαριώτισσα Σαμοθράκης, για
συζήτηση και λήψη απόφασης επί των κάτωθι θεμάτων της ημερησίας διάταξης:
ΘΕΜΑΤΑ
1. Έγκριση σύναψης συμβάσεων κατά άρθρο 23α παρ. 2 και 5 του Κ.Ν. 2190/1920.
2. Ενημέρωση σχετικά με την πορεία και την προοπτική της Εταιρείας.