Παρασκευή 29 Μαρτίου 2013

ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ ΑΠΟ ΤΑ ΑΝΥΠΑΡΚΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΛΙΜΑΝΙΑ


Ένα απίστευτο βίντεο που πραγματικά προκαλεί σοκ και φανερώνει τις αντίξοες και επικίνδυνες συνθήκες κάτω από τις οποίες αναγκάζονται να καταπλεύσουν τα πλοία σε πολλά από τα απροστάτευτα, ακατάλληλα και ανύπαρκτα λιμάνια των Κυκλάδων και όχι μόνο, ανέβηκε στο διαδίκτυο πριν από μερικές ημέρες.
Αξίζει τον κόπο να το παρακολουθήσετε ολόκληρο και ειδικά από το 5’ λεπτό και μετά.

Πηγή: cyclades24.gr

ΑΥΞΗΣΗ ΚΕΡΔΩΝ 52% ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΛΘ Α.Ε


Σημαντική άνοδο, που αποκτά ακόμη μεγαλύτερη αξία αν συνυπολογίσει κανείς την προβληματική οικονομική συγκυρία που διέρχεται η χώρα, κατέγραψαν για το 2012 τα οικονομικά μεγέθη του λιμανιού της Θεσσαλονίκης. Γι’ αυτό η διοίκηση της εταιρίας θα προτείνει στην ετήσια τακτική συνέλευση των μετόχων τη διανομή μερίσματος για την προηγούμενη χρήση της τάξεως του 0,60 ευρώ ανά μετοχή.
Σύμφωνα με τις οριστικές λογιστικές καταστάσεις ο κύκλος εργασιών της ΟΛΘ ΑΕ διαμορφώθηκε τον περασμένο χρόνο σε 52.866.964,80 ευρώ, αυξημένος κατά 3,21% έναντι των 51.222.138,43 ευρώ του 2011.
Σημειώθηκε αύξηση κατά 4,45%  των πωλήσεων του ΣΕΜΠΟ από φορτοεκφορτώσεις Ε/Κ (κοντέινερ), ενώ τα έσοδα από πωλήσεις του συμβατικού λιμένα κινήθηκαν στα ίδια επίπεδα με το 2011.
Το 2012 από το λιμάνι της Θεσσαλονίκης εξυπηρετήθηκαν συνολικά  13.846.419 τόνοι εμπορευμάτων (+5,84% έναντι του 2011) εκ των οποίων μέσω των εγκαταστάσεων της ΟΛΘ ΑΕ εξυπηρετήθηκαν 6.835.677 τόνοι (+2,66%),  317.900  TEUs (εμπορευματοκιβώτια), 1.771 πλοία και  50.648 επιβάτες.
Ως   αποτέλεσμα της αύξησης των πωλήσεων και της παράλληλης μείωσης των εξόδων, το μικτό κέρδος  της ΟΛΘ ΑΕ για το 2012 διαμορφώθηκε σε 22.576.357,25 ευρώ, αυξημένο κατά 39,23% έναντι των 16.215.195,19 ευρώ του 2011. Tα προ φόρων κέρδη διαμορφώθηκαν σε 23.024.165,05 ευρώ, αυξημένα κατά 50,21% έναντι των 15.328.812,96 ευρώ του 2011, ενώ τα κέρδη μετά από φόρους έφτασαν στα 18.443.633,24 ευρώ, καταγράφοντας αύξηση 52,45% έναντι των 12.098.500,72 ευρώ του 2011.
Σχολιάζοντας τα αποτελέσματα του 2012 ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΟΛΘ ΑΕ Στέλιος Αγγελούδης δήλωσε: «Η αναπτυξιακή πορεία του λιμανιού της Θεσσαλονίκης συνεχίζεται, παρά το γεγονός ότι η οικονομική κρίση και η ύφεση της ελληνικής οικονομίας έχουν επηρεάσει το εμπόριο και την γενικότερη οικονομική δραστηριότητα. Η προσπάθεια που καταβάλουν η διοίκηση, τα στελέχη και οι εργαζόμενοι της ΟΛΘ ΑΕ αποδίδει καρπούς και τα θετικά αποτελέσματα συνιστούν κίνητρο για όλους μας να συνεχίσουμε την προσπάθεια. Η σημασία του λιμανιού της Θεσσαλονίκης για την ανάπτυξη της Θεσσαλονίκης και της ευρύτερης Κεντρικής Μακεδονίας είναι στις μέρες μας κομβικής σημασίας, αφού, πλέον, η εξωστρέφεια και η διεθνοποίηση των ελληνικών επιχειρήσεων και της ελληνικής οικονομίας γενικότερα είναι απαραίτητος όρος για να βγει η χώρα από την κρίση. Με αυτά τα δεδομένα το λιμάνι αποτελεί για την Ελλάδα και ολόκληρη τη Νοτιοανατολική Ευρώπη αφενός πύλη για το εισαγωγικό και εξαγωγικό εμπόριο και τη διακίνηση προϊόντων και πρώτων υλών και αφετέρου «γέφυρα» οικονομικής συνεννόησης και συνεργασίας για τις χώρες της περιοχής. Η στρατηγική του σημασία αποδεικνύεται καθημερινά και φυσικά η ανάπτυξη των εργασιών του συνιστά «διαβατήριο» για ένα ακόμη καλύτερο και αποδοτικότερο μέλλον».

Πέμπτη 28 Μαρτίου 2013

ΠΕΡΙΜΕΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΝΕΟ ΠΛΟΙΟ


Ένας μήνας και κάτι έμεινε για την άφιξη του νέου πλοίου και της νέας εταιρείας στις γραμμές της Θάσου. Εν μέσω «κρίσης» και γενικότερα διανύοντας μια «παγωμένη» από όλες τις απόψεις περίοδο, το καλοκαίρι στις γραμμές του νησιού αναμένεται αρκετά θερμό…εκτός και αν αλλάξει κάτι την τελευταία στιγμή. Ίδωμεν! Στην φωτογραφία τα πλοία «ΘΑΣΟΣ ΙΙ» και «ΑΓΙΟΣ ΡΑΦΑΗΛ» στο «λιμάνι» του Λιμένα, το πρωί της 26 Μαρτίου.

ΟΛΘ: ΑΝΟΙΧΤΟΣ ΠΛΕΙΟΔΟΤΙΚΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΟΙΗΣΗ ΝΑΥΑΓΙΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΒΛΑΒΩΝ ΠΛΟΙΩΝ


Περίληψη ανοιχτού πλειοδοτικού διαγωνισμού για την εκποίηση (3) ναυαγίων και (2) επιβλαβών - λόγω ακινησίας- πλοίων, και την απομάκρυνση τους εκτός λιμένος Θεσσαλονίκης.

Τετάρτη 27 Μαρτίου 2013

ΞΑΝΑ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΕΚΒΑΘΥΝΣΗΣ ΣΤΗ ΘΑΣΟ

Σχεδόν ένας μήνας συμπληρώνετε από την ημέρα που ξεκίνησαν οι εργασίες εκβάθυνσης στο νέο «λιμάνι» της Θάσου, στο Λιμένα. Από τότε που δημιουργήθηκε η προβλήτα όπου αφιξο-αναχωρούν και διανυκτερεύουν τα πλοία του νησιού, το πρόβλημα με την άνοδο του πυθμένα είναι συχνό.  


THASSOS IV… ΟΤΙ ΑΠΕΜΕΙΝΕ

Ενθύμιο από ένα πλοίο που έφυγε και ταξιδεύει πλέον σε άλλες θάλασσες. Μια λέμβος που απλά έμεινε να θυμίζει τον λόγω της ύπαρξης της. Σε ένα καρνάγιο της Θάσου, μακριά από το φυσικό της περιβάλλον, απλά περιμένει.   


Τρίτη 26 Μαρτίου 2013

ΒΡΟΧΗ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ


Απογευματινή βροχή στη Θεσσαλονίκη και αρόδο είναι το με σημαία Marshall Is [MH], Crude oil tanker «GENMAR PHOENIX», με τα 269μ μήκος του.

Στην προβλήτα του λιμανιού το «CENTENARIO FORZA» με σημαία Panama [PA].

ΑΡΧΕΙΟ ΠΛΟΙΩΝ ΘΑΣΟΥ

Τέλη δεκαετίας ’90 και στο τότε υπό κατασκευή νέο λιμάνι της Θάσου στο Λιμένα, δυο πλοία φορτοεκφορτώνουν. Το πλοίο της ΑΝΕΘ «THASSOS III» περιμένει να παραλάβει τα φορτηγά με τα καύσιμα και δίπλα του το φ/γ «ΘΕΑΓΕΝΗΣ» το οποίο μεταφέρει οικοδομικά υλικά.

Ε/Γ-Ο/Γ «ΑΓΙΑ ΑΝΝΑ»

Πλαγιοδετημένο στην προβλήτα της μαρίνας Καλαμαριάς στη Θεσσαλονίκη βρίσκεται το τελευταίο χρονικό διάστημα το πλοίο «ΑΓΙΑ ΑΝΝΑ».

Το καραβάκι των γραμμών του Αγίου Όρους επισκέπτεται τα νερά του Θερμαϊκού για τις καθιερωμένες εργασίες συντήρησης του.


Πέμπτη 21 Μαρτίου 2013

ΑΦΙΞΗ «NS BURGAS» ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ

Με τα 275μ μήκος και τους 83747gt έφθασε σήμερα το πρωί στο Θερμαϊκό κόλπο το Crude oil tanker «NS BURGAS». Το πλοίο σημαίας Liberia [LR] μετά από μια διαδρομή από το NOVOROSSIYSK και την Τουρκία οδηγείτε αυτή την ώρα στις εγκαταστάσεις των ΕΛΠΕ με την βοήθεια τεσσάρων ρυμουλκών.  


Το Bulk carrier 31754gt «CENTENARIO FORZA» με την λάντζα του λιμανιού αρόδο.

Στην προβλήτα για φορτοεκφόρτωση το σημαιας Singapore [SG] Bulk carrier «ULTRA DYNAMIC»

Τετάρτη 20 Μαρτίου 2013

«ΣΑΟΝΗΣΟΣ» ΤΟ ΝΕΟ ΚΑΡΑΒΙ ΤΗΣ ΣΑΜΟΘΡΑΚΗΣ

Για δεξαμενισμό βρίσκετε από χθες το ro/ro  «LIBERTY B» της SAOS FERRIES, που όπως όλα δείχνουν θα μετονομαστεί σύντομα σε «ΣΑΟΝΗΣΟΣ». Όπως δήλωσε ο πλοιοκτήτης της εταιρείας κ. Μανούσης το πλοίο θα δρομολογηθεί στη γραμμή Αλεξανδρούπολη – Σαμοθράκη και θα εκτελεί πλόες όταν το έτερο πλοίο της γραμμής «SAOS II» θα βρίσκετε για συντήρηση. Μετά από χρόνια παροπλισμού το πλοίο θα πρέπει να συντηρηθεί και να ξεκινήσει τις εργασίες μετασκευής του σε επιβατηγό οχηματαγωγό. Το μόνο που μένει να δούμε είναι σε ποιο ναυπηγείο θα γίνουν οι εργασίες, αν και το τελευταίο διάστημα φήμες θέλουν το πλοίο να ανεβαίνει στα βόρεια.

Τρίτη 12 Μαρτίου 2013

Η ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΣΗΜΕΡΑ

Στο Θερμαϊκό σε αναμονή το Oil/chemical tanker "CIELO DI PARIGI" με σημαία Liberia [LR].

Το Crude oil tanker "NS COLUMBUS" σημαίας Liberia [LR].

Αυξημένη κίνηση σήμερα με το ρυμουλκό "PANAGIOTIS" και την λάντζα του λιμανιού σε πρώτο πλάνο και στο βάθος οι πλώρες και οι πρύμνες των "HHL VALPARAISO""ARGYRO M" και "OLUJA".

Τετάρτη 6 Μαρτίου 2013

ΡΥΜΟΥΛΚΗΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΑΙΓΥΠΤΟ ΤΟ «ORCA Z»



Όπως είχαμε ενημερώσει πριν λίγο καιρό, το νέο ρυμουλκό της ZOUROS MCT θα δραστηριοποιηθεί εκτός Θεσσαλονίκης και από ότι φαίνεται και εκτός Ελλάδος. Μετά το πέρας των εργασιών του στα ναυπηγεία Χαλκίδας αναχώρησε για το εξωτερικό και πιο συγκεκριμένα για την Αίγυπτο. Το νέο ρυμουλκό έχει ναυλωθεί σε εταιρεία της περιοχής για 2 + 1 + 1 χρόνια και θα καλύπτει αποστολές ρυμούλκησης εντός και εκτός λιμένων στην ευρύτερη περιοχή του κόλπου του Σουέζ. Το σκάφος που φέρει σημαία Παναμά, πιθανότατα θα το δούμε με Ελληνική σημαία στο μέλλον, καθώς αναμένεται αύξηση της ζήτησης για σύγχρονα ρυμουλκά στα Ελληνικά λιμάνια.

Δευτέρα 4 Μαρτίου 2013

ΠΛΟΙΑ ΣΤΟ ΘΕΡΜΑΪΚΟ ΣΗΜΕΡΑ



Το 23240gt Oil/chemical tanker «LISCA BIANCA M» σημαίας Italy [IT].


Το 2577gt φορτηγό πλοίο «YAHIA STAR» σημαίας Moldova [MD].   


Το σκάφος μεταφοράς πληρώματος «FAST BOAT I» της Zouros group.


Σάββατο 2 Μαρτίου 2013

Η THESSHIPPING ΣΤΗΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ "ΑΓΓΕΛΙΟΦΟΡΟΣ"

«ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ», μέσα από μια μηνιαία ανασκόπηση με φωτογραφίες, κείμενα και νέα, παρουσιάζουμε την ναυτιλιακή πλευρά της πόλης, έτσι όπως την αποτυπώσαμε μέσα από τον φωτογραφικό μας φακό.