Η διακίνηση
φορτίων από το συμβατικό λιμάνι της Θεσσαλονίκης θα ξεπεράσει μέχρι το τέλος
της χρονιάς το 12%, ενώ θετικό θα είναι και το πρόσημο στη διακίνηση των
κοντέινερ.
Όπως
δείχνουν τα στοιχεία του εννεαμήνου, παρά την ένταση της οικονομικής κρίσης και
της ύφεσης η διακίνηση από τους προβλήτες της ΟΛΘ χύδην ξηρού και γενικού
φορτίου αυξήθηκε κατά 13,39%, ενώ αν συμπεριλάβουμε και τα υγρά καύσιμα, το
ποσοστό της αύξησης εκτοξεύεται στο 19,4%. Αυτό σημαίνει ότι ο
διαμετακομιστικός ρόλος του λιμανιού «άντεξε» τους μήνες Ιούλιο και Αύγουστο,
περίοδο που παραδοσιακά καταγράφεται μεγάλη μείωση στην διακίνηση λόγω θέρους.
Αξίζει να
σημειωθεί ότι η αύξηση της κίνησης στα κρηπιδώματα οφείλεται σε μεγάλο ποσοστό
στην άνοδο των μεγεθών των τράνζιτ φορτίων κατά 40,75%, από και προς τις
περιοχές της νότιας Βαλκανικής. Σε ό,τι αφορά επιμέρους προϊόντα αυξημένη κατά
30,89% είναι η διακίνηση υγρών καυσίμων και συγκεκριμένα οι εξαγωγές έτοιμων
προϊόντων πετρελαίου. Αντίθετα, η διακίνηση τσιμέντου μειώθηκε κατά 40%.
Σε ό,τι
αφορά το Σταθμό Εμπορευματοκιβωτίων η διακίνηση των κοντέινερ αυξήθηκε στο
εννεάμηνο κατά 1,07%, έναντι στασιμότητας που είχε παρατηρηθεί κατά τους
πρώτους έξι μήνες του 2012.
Αξιοσημείωτο
είναι το γεγονός ότι κατά την φετινή περίοδο Ιανουαρίου – Σεπτεμβρίου μειώθηκε
κατά 9,79% ο αριθμός των πλοίων που κατέπλευσαν στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης,
γεγονός που δείχνει ότι τα φορτία διακινήθηκαν με πλοία μεγαλύτερου μεγέθους σε
σχέση με την περσινή περίοδο.
Ο πρόεδρος
και διευθύνων σύμβουλος της ΟΛΘ ΑΕ Στέλιος Αγγελούδης σχολιάζοντας τα στοιχεία
αυτά σημείωσε: «Ο ρόλος του λιμανιού της Θεσσαλονίκης στην ευρύτερη νότια
Βαλκανική είναι εξαιρετικά σημαντικός και αυτό αποδεικνύεται περίτρανα σε μια
περίοδο κατά την οποία η Ελλάδα βρίσκεται στη δίνη της κρίσης και της ύφεσης. Η
Θεσσαλονίκη διατηρεί συγκριτικό πλεονέκτημα λόγω της γεωγραφικής της θέσης,
αλλά και λόγω της υψηλής στάθμης των υπηρεσιών που προσφέρει η ΟΛΘ ΑΕ, για τη
βελτίωση των οποίων διοίκηση και εργαζόμενοι προσπαθούμε καθημερινά».
ΠΗΓΗ: ΟΛΘ
|
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.